Klook.com

Monday, July 31, 2017

,

The hobby that IU is totally into these days.jpgif

is uploading Slime ASMR Videos

아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈

Her Slime collections so far
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈
아이유가 제대로 빠진듯한 취미생활.jpgif | 인스티즈


-It's actually very addicting.. I unconsciously keep on watching it..ㅋㅋㅋ

-It has a really nice sound, thoughㅋㅋㅋ

-She always makes a heart in the end of the videoㅋㅋㅋ

-That's really cuteㅋㅋㅋㅋ But it really does help me to fall asleepㅋㅋㅋ

-Seriously, though.. Why is she so cuteㅠㅠ

-It's kind of addicting.. I asked my parents to buy me slime for my birthday presentㅋㅋㅋ

-Where can I watch the full videos?

-I can't help but always watch these videos for numerous times every dayㅋㅋㅋ

-Does she upload it on Youtube? I want to watch it..

-I really want to buy that pearl slime..ㅠㅠㅠ

-Pearl Slime..ㅠㅠ

-That pearl slime has a really nice sound..

-It's really cute how she always ends her video by making a heart..ㅋㅋㅋ

-Thanks to her, I'm addicted with slime too..ㅋㅋㅋㅋ

-Where can I buy slime..?

-I've always wanted to make a slime but I'm afraid it will become a mess instead..ㅠㅠ

-Even her hobby is really cute..ㅠㅠ
trazy.com